Zarządzenie nr 9/2011
Dyrektora Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Łańcucie
z dnia 29 grudnia 2011 r.
w sprawie powołania Komisji konkursowej ds. rozpatrzenia i wyboru ofert złożonych na otwarty konkursu ofert z zakresu pomocy społecznej
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., nr 142, poz. 1591 ze zm.), 25 ust. 1, 4 i 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362 tekst jednolity) oraz art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 j. t.) zarządza się co następuje:
§ 1.
- Powołuje się Komisję konkursową ds. rozpatrzenia i wyboru ofert złożonych na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej. Zwanej dalej „Komisją konkursową” w składzie określonym w załączniku nr 1 do zarządzenia.
- Do zadań Komisji konkursowej należy rozpatrzenie i wybór oferty na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej zgodnie z kryteriami zawartymi w ogłoszeniu o konkursie ofert.
§ 2.
Komisja konkursowa pracuje zgodnie z Regulaminem Komisji konkursowej ds. rozpatrzenia i wyboru oferty założonych na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie.
Załącznik nr 1
PCPR Łańcut