ZAPYTANIE OFERTOWE
na przeprowadzenie 49 godzin terapii/poradnictwa pedagogicznego i 20 godzin poradnictwa terapii/logopedycznego dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Łańcucki – Powiatowe Centrum Pomocy RodzinieI.
Piłsudskiego 70/5
37 – 100 Łańcut
NIP 815-15-41-620
II, TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020″ z dnia 23 maja 2017 roku.
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póź zm.).
- Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie 49 godzin terapii/poradnictwa pedagogicznego i 20 godzin terapii/poradnictwa logopedycznego dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii/poradnictwa
- pedagogicznych dla 16 dzieci
- logopedycznych dla 5 dzieci
biorących udział w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego”.
- Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 7 do 17 lat w okresie XII.2018 -15.III.2019 w budynku PCPR w Łańcucie ul. Piłsudskiego 70/26, 37-100 Łańcut.
- prowadzenie dokumentacji
- listy obecności
- zestawienie osób, które rozpoczęły udział w terapii,
- zestawienie osób które ukończyły udział w terapii
- protokół odbioru usługi
- ścisła współpraca z Dyrektorem Placówki,
- ścisła współpraca z personelem projektu,
- Wymagania niezbędne:
- aktualne zaświadczenia lub certyfikaty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia konsultacji pedagogicznych i logopedycznych,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami na stanowisku pedagoga,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami na stanowisku logopedy.
IV. TERMIN i MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zgodnie z opisem w części III. Opis przedmiotu zamówienia.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:
- Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Wykonawca powinien przedłożyć następujące dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert-jeśli dotyczy,
- aktualne zaświadczenia lub certyfikaty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia konsultacji pedagogicznych i logopedycznych,
- Niespełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferta powinna zawierać:
- Formularz oferty – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie z zakresu prowadzenia konsultacji psychoterapeutycznych, seksuologicznych.
- Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
4) Dokumenty wymienione w części V. Warunki udziału w postępowaniu pkt. 2 pkt 1)-2).
- Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione, wszystkie strony oferty powinny być
- Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 nie podlega negocjacjom, złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień
VII. KRYTERIA WYBORU:
- Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt VI. Sposób przygotowania oferty, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunkó Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: „spełnia” – „nie spełnia”.
- Oferty będą wybierane przez Zamawiającego według następujących kryteriów wyboru:
1) Cena usługi – 60 pkt. Oferta będzie oceniana według następującego wzoru:
C min
KC =——————– x60
Cbad
K c – kryterium cenowe,
C min – cena najtańszej oferty,
C bad – cena badanej oferty. Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto.
2) Doświadczenie z zakresu prowadzenia terapii/poradnictwa pedagogicznego z rodzinami– max 20 pkt:
- od 3 do 5 lat – 5 pkt,
- powyżej 5 do 7 lat – 10 pkt,
- powyżej 7 do 9 lat – 15 pkt,
- powyżej 9 lat – 20 pkt.
- Doświadczenie z zakresu prowadzenia terapii/poradnictwa logopedycznego z rodzinami– max 20 pkt:
- od 3 do 5 lat – 5 pkt,
- powyżej 5 do 7 lat – 10 pkt,
- powyżej 7 do 9 lat – 15 pkt,
- powyżej 9 lat – 20 pkt.
- Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- Cenę ofertową należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku Cena podana w ofercie musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia (m.in. koszty dojazdu itp.)
- Kryteria nie podlegają zmianie w toku niniejszego postę
VIII. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie: osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie, przesłać pocztą (decyduje data wpływu do siedziby urzędu) na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie ul Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut lub drogą elektroniczną na adres pcprwlancut@poczta.onet.pl z dopiskiem „przeprowadzenie 49 godzin terapii/poradnictwa pedagogicznego i 20 godzin terapii/poradnictwa logopedycznego dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania” najpóźniej do dnia 20 listopada 2018 do godz. 12.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 listopada 2018 o godz. 13.00. w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie ul Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut pokój nr 4
- Oferty złożone po terminie nie będą
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
IX. TRYB OCENY, INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej pcpr-lancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia do 30000 euro.
- Wybór Zamawiającego jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej
- W przypadku, gdy najtańsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z potencjalnym Wykonawcą.
X. DODATKOWE INFORMACJE:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego pcpr-lancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia do 30000 euro.
- Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Termin związania ofertą -14 dni kalendarzowych od dnia otwarcia ofert.
- Więcej szczegółowych informacji można uzyskać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,: Paweł Duliban pod nr tel. 17 225 69 69, email pcprwlancut@poczta.onet.pl.
Załączniki: