Przejdź do treści

ZAPYTANIE OFERTOWE na przeprowadzenie 49 godzin terapii/poradnictwa pedagogicznego i 20 godzin poradnictwa terapii/logopedycznego dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego”

Posted in Wydarzenia bieżące, and Zamówienia do 30000 euro

ZAPYTANIE OFERTOWE

na przeprowadzenie 49 godzin terapii/poradnictwa pedagogicznego i 20 godzin poradnictwa terapii/logopedycznego dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania.

I. ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Łańcucki – Powiatowe Centrum Pomocy RodzinieI.

Piłsudskiego 70/5

37 – 100 Łańcut

NIP 815-15-41-620

II, TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020″ z dnia 23 maja 2017 roku.
  2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póź zm.).
  3. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020.

III.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie 49 godzin terapii/poradnictwa pedagogicznego i 20 godzin terapii/poradnictwa logopedycznego dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie terapii/poradnictwa

  • pedagogicznych dla 16 dzieci
  • logopedycznych dla 5 dzieci

biorących udział w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego.

  1. Zakres wykonywanych zadań:
  • prowadzenie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 7 do 17 lat w okresie XII.2018 -15.III.2019 w budynku PCPR w Łańcucie ul. Piłsudskiego 70/26, 37-100 Łańcut.
  • prowadzenie dokumentacji
  • listy obecności
  • zestawienie osób, które rozpoczęły udział w terapii,
  • zestawienie osób które ukończyły udział w terapii
  • protokół odbioru usługi
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Placówki,
  • ścisła współpraca z personelem projektu,
  1. Wymagania niezbędne:
  • aktualne zaświadczenia lub certyfikaty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia konsultacji pedagogicznych i logopedycznych,
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami na stanowisku pedagoga,
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z rodzinami na stanowisku logopedy.

IV. TERMIN i MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zgodnie z opisem w części III. Opis przedmiotu zamówienia.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:

  1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i  przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
    na:
  • uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1. Wykonawca powinien przedłożyć następujące dokumenty:
  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert-jeśli dotyczy,
  • aktualne zaświadczenia lub certyfikaty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia konsultacji pedagogicznych i logopedycznych,
  1. Niespełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Oferta powinna zawierać:
  • Formularz oferty – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  • Dokumenty potwierdzające doświadczenie z zakresu prowadzenia konsultacji psychoterapeutycznych, seksuologicznych.
  • Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

4)  Dokumenty wymienione w części V. Warunki udziału w postępowaniu pkt. 2 pkt 1)-2).

  1. Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione, wszystkie strony oferty powinny być
  2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 nie podlega negocjacjom, złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień

VII. KRYTERIA WYBORU:

  1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt VI. Sposób przygotowania oferty, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunkó Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: „spełnia” – „nie spełnia”.
  2. Oferty będą wybierane przez Zamawiającego według następujących kryteriów wyboru:

1)    Cena usługi – 60 pkt. Oferta będzie oceniana według następującego wzoru:

C min
KC =——————– x60

Cbad

K c – kryterium cenowe,

C min – cena najtańszej oferty,

C bad – cena badanej oferty. Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto.

2)    Doświadczenie z zakresu prowadzenia terapii/poradnictwa pedagogicznego z rodzinami– max 20 pkt:

  1. od 3 do 5 lat – 5 pkt,
  2. powyżej 5 do 7 lat – 10 pkt,
  3. powyżej 7 do 9 lat – 15 pkt,
  4. powyżej 9 lat – 20 pkt.
  • Doświadczenie z zakresu prowadzenia terapii/poradnictwa logopedycznego z rodzinami– max 20 pkt:
  1. od 3 do 5 lat – 5 pkt,
  2. powyżej 5 do 7 lat – 10 pkt,
  3. powyżej 7 do 9 lat – 15 pkt,
  4. powyżej 9 lat – 20 pkt.
  1. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
  2. Cenę ofertową należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku Cena podana w ofercie musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia (m.in. koszty dojazdu itp.)
  3. Kryteria nie podlegają zmianie w toku niniejszego postę

VIII. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie: osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie, przesłać pocztą (decyduje data wpływu do siedziby urzędu) na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie ul Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut lub drogą elektroniczną na adres pcprwlancut@poczta.onet.pl z dopiskiem przeprowadzenie 49 godzin terapii/poradnictwa pedagogicznego i 20 godzin terapii/poradnictwa logopedycznego dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania” najpóźniej do dnia 20 listopada 2018 do godz. 12.00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 listopada 2018 o godz. 13.00. w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie ul Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut pokój nr 4
  3. Oferty złożone po terminie nie będą
  4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

IX. TRYB OCENY, INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  1. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej pcpr-lancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia do 30000 euro.
  3. Wybór Zamawiającego jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej
  4. W przypadku, gdy najtańsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z potencjalnym Wykonawcą.

X. DODATKOWE INFORMACJE:

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego pcpr-lancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia do 30000 euro.
  3. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  5. Termin związania ofertą -14 dni kalendarzowych od dnia otwarcia ofert.
  6. Więcej szczegółowych informacji można uzyskać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,: Paweł Duliban pod nr tel. 17 225 69 69, email pcprwlancut@poczta.onet.pl.

Załączniki:

Ogłoszenie wyników

Protokół z otwarcia ofert

Ogłoszenie w bazie konkurencyjności

Formularz oferty

Wzór umowy

Drukuj