Przejdź do treści

ZAPYTANIE OFERTOWE na przeprowadzenie 24 godzin zajęć dogoterapii dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego”

Posted in Wydarzenia bieżące, Zamówienia do 30000 euro, and Zamówienia publiczne

ZAPYTANIE OFERTOWE

na przeprowadzenie 24 godzin zajęć dogoterapii dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania.

I. ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Łańcucki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

  1. Piłsudskiego 70/5

37 – 100 Łańcut

NIP 815-15-41-620

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020″ z dnia 23 maja 2017 roku.
  2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z póź zm.).
  3. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020.

III.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie 24 godzin zajęć dogoterapii dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dogoterapii dla dwóch grup dzieci (do 11 dzieci w grupie) uczęszczających w projekcie pn. „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego.

  1. Zakres wykonywanych zadań:
  • prowadzenie grupowych zajęć z dziećmi w wieku od 7 do 17 lat w okresie XII.2018 – 15.III.2019 (minimum raz w tygodniu/1 godz, dla każdej z 2 grup, łącznie 24 godz. Prowadzone w budynku PCPR przy ul. Piłsudskiego 70/26. Z podanego okresu należy odliczyć dni w przedziale od 11.02.2019 r. do 24.02.2019 r.
  • prowadzenie terapii przy udziale psa terapeuty posiadających certyfikaty potwierdzające przygotowanie psów do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi,
  • prowadzenie dokumentacji
  • listy obecności
  • zestawienie osób, które rozpoczęły udział w terapii,
  • zestawienie osób które ukończyły udział w terapii
  • protokół odbioru usługi
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Placówki,
  • ścisła współpraca personelem projektu,
  1. Wymagania niezbędne:
  • aktualne zaświadczenia lub certyfikaty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu dogoterapii,
  • certyfikaty dla psów biorących udział w terapii potwierdzające przygotowanie psów do pracy z dziećmi, w tym z dziećmi niepełnosprawnymi
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dogoterapii.

IV. TERMIN i MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zgodnie z opisem w części III. Opis przedmiotu zamówienia.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:

  1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i  przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
    na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1. Wykonawca powinien przedłożyć następujące dokumenty:
  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert-jeśli dotyczy,
  • aktualne zaświadczenia lub certyfikaty potwierdzające uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu dogoterapii,
  • certyfikaty dla psów biorących udział w terapii potwierdzające przygotowanie psów do pracy z dziećmi niepeł
  1. Niespełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Oferta powinna zawierać:
  • Formularz oferty – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  • Dokumenty potwierdzające doświadczenie z zakresu prowadzenia zajęć z dogoterapii z dziećmi, w tym z dziećmi niepeł
  • Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.

4)  Dokumenty wymienione w części V. Warunki udziału w postępowaniu pkt. 2 pkt 1)-3).

  1. Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione, wszystkie strony oferty powinny być
  2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 nie podlega negocjacjom, złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień

VII. KRYTERIA WYBORU:

  1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt VI. Sposób przygotowania oferty, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunkó Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: „spełnia” – „nie spełnia”.
  2. Oferty będą wybierane przez Zamawiającego według następujących kryteriów wyboru:

1)    Cena usługi – 60 pkt. Oferta będzie oceniana według następującego wzoru:

C min
KC =——————– x60

Cbad

K c – kryterium cenowe,

C min – cena najtańszej oferty,

C bad – cena badanej oferty. Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto.

2)    Doświadczenie z zakresu prowadzenia zajęć dogoterapii z rodzinami – max 40 pkt:

  1. powyżej 3 do 5 lat -10 pkt,
  2. powyżej 5 do 7 lat – 20 pkt,
  3. powyżej 7 do 9 lat – 30 pkt,
  4. powyżej 9 lat – 40 pkt.
  1. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
  2. Cenę ofertową należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku Cena podana w ofercie musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia (m.in. koszty dojazdu, karmy dla psów, itp.)
  3. Kryteria nie podlegają zmianie w toku niniejszego postę

VIII. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie: osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie, przesłać pocztą (decyduje data wpływu do siedziby urzędu) na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie ul Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut z dopiskiem przeprowadzenie 24 godzin zajęć dogoterapii dla wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 7 do 17 roku życia uczestniczących w projekcie „Wsparcie rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łańcuckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej” najpóźniej do dnia 29 listopada 2018 r. do godz. 12.00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 listopada 2018 o godz. 13.00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie ul Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut, pokój nr 4
  3. Oferty złożone po terminie nie będą
  4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

IX. TRYB OCENY, INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  1. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  2. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej pcpr-lancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia do 30000 euro.
  3. Wybór Zamawiającego jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoł
  4. W przypadku, gdy najtańsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z potencjalnym Wykonawcą.

X. DODATKOWE INFORMACJE:

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego pcpr-lancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia do 30000 euro.
  3. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  5. Termin związania ofertą – 14 dni kalendarzowych od dnia otwarcia ofert.
  6. Więcej szczegółowych informacji można uzyskać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,: Paweł Duliban pod nr tel. 17 225 69 69, email pcprwlancut@poczta.onet.pl.

ZAŁĄCZNIKI:

Unieważnienie postępowania

Ogłoszenie w bazie konkurencyjności

Formularz oferty

Wzór umowy

Drukuj