Wyniki Zapytania ofertowego
Protokół z otwarcia ofert
Poprawiony formularz ofertowy
ZMIANA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania na potrzeby projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” projekcie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych praz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Łańcucki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Piłsudskiego 70/5, 37 – 100 Łańcut
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
-
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014 – 2020.
- Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).
- Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014 – 2020.
III. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania na potrzeby projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” projekcie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 – Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych praz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie w/w zadania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia
jest dostawa
-
- 40 komputerów przenośnych,
- Kamery multimedialnej, 1 sztuka
- Słuchawki z mikrofonem. 1 sztuka
-
- Komputer przenośny 40 sztuk
Parametry techniczne: |
Wymagania minimalne: |
Procesor: | Procesor dedykowany do pracy w komputerach przenośnych o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości „Passmark CPU Mark” min. 6400 w testach wydajności za pomocą oprogramowania PassMark PerformanceTest firmy PassMark Software (http://www.passmark.com/products/pt.htm). |
Pamięć RAM |
8 GB DDR4 |
Dysk twardy (HDD) | 256GB SSD M.2. PCIe NVMe |
Wyświetlacz | 15″ FullHD 1920 x 1080 podświetlenie LED, matryca matowa |
Karta grafiki | Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 12.0, OpenGL 4.4 |
Karta dźwiękowa | Zgodna z HD Audio (Wbudowane 2 głośniki + mikrofon) |
Porty wejścia/wyjścia |
1 x złącze combo (słuchawki/mikrofon) 3 x USB (w tym min. 2x USB 3.0) 1 x RJ45 1 x HDMI czytnik kart SD |
Wyposażenie standardowe (wbudowane) |
wbudowana karta sieciowa 10/100/1000 Mb/s ze złączem RJ45. wbudowana bezprzewodowa karta sieciowa z obsługą standardu 802.11 ac/a/b/g/nwbudowany bluetooth 4.0.wbudowana kamera 720p HD, mikrofon, głośniki |
Rodzaj wskaźnika |
Touchpad |
Klawiatura | Klawiatura z klawiszami separowanymi oraz oddzielną klawiaturą numeryczną |
Zasilanie | Bateria litowo-jonowa, min. 30Wh |
Bezpieczeństwo | BIOS w standardzie UEFI musi posiadać następujące cechy:dostępna opcja włączenia/wyłączenia portów: USB, karty sieciowej, karty audio, czytnika kart pamięci, kamerki internetowej, mikrofonów, głośników, kontrola sekwencji boot-ącej;możliwość startu systemu z urządzenia USB funkcja blokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeńBIOS musi zawierać nieulotną informację z nazwą producenta, nazwą produktu, jego numerem seryjnym, a także informację o: typie zainstalowanego procesora, ilości i typie pamięci RAM, rodzaju układu graficznego Gniazdo blokady zabezpieczającej Układ szyfrujący TPM |
Gwarancja | 36 miesiące gwarancji producenta (może być uzyskany poprzez dostarczenie odpowiednich produktów przedłużających standardową gwarancję) |
Certyfikaty i standardy | Deklaracja CE Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach przy użyciu dedykowanego darmowego oprogramowania producenta lub bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera po podaniu numeru seryjnego komputera lub modelu komputeraSprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na rynek Polski. Zamawiający zastrzega możliwość żądania oświadczenia producenta w tym zakresie. |
System operacyjny, oprogramowanie | Sprzęt i oprogramowanie zostanie zakupione przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie, natomiast będzie zainstalowane i używane przez uczniów w celu nauki zdalnej , stąd licencje na oprogramowanie muszą umożliwiać używanie oprogramowanie w szkole w celach edukacyjnych. Zainstalowany system operacyjny Windows 10 64bit PL nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. – Zestaw płyt umożliwiający przywrócenie systemu lub ukryta partycja służąca do przywracania systemu. |
-
- Kamera internetowa
Typ podłączenia | USB 2.0 |
Rozdzielczość maksymalna nie mniejsza niż | 1280 x 720 pikseli |
Przetwornik matrycy | CMOS |
Funkcja aparatu cyfrowego | tak |
Długość kabla zasilającego nie krótsza niż | 1,5 m |
Zasilanie | poprzez port USB |
Współpracujące z systemem operacyjnym Windows 8, Windows 10 |
|
GWARANCJA | 24 miesiące |
-
- Słuchawki z mikrofonem
Typ | nuszne |
Typ podłączenia | bezprzewodowe |
ŁĄCZNOŚĆ BEZPRZEWODOWA | tak zapewniające podłączenie do komputera stacjonarnego |
Regulacja głośności | tak |
Pasmo częstotliwości mikrofonu | 100 Hz – 6,5 kHz |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz – 20 kHz |
Dynamika (SPL) | 98 dB |
Impedancja | 32 Ω |
ładowarka | W zestawie |
GWARANCJA | 24 miesiące |
IV. TERMIN i MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji przedmiotu zamówieniaupływa 31 sierpnia 2020.
Miejsce realizacji zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie 37-100 Łańcut ul. Piłsudskiego 70/5
V. WARUNKI
UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:
1. Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
na:
-
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego topnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Wykonawca powinien przedłożyć następujące dokumenty:
-
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert-jeśli dotyczy,
3. Niespełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta powinna zawierać:
-
- Formularz oferty – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
- Dokumenty wymienione w części V. Warunki udziału w postępowaniu pkt. 2 pkt
- Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione, wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane.
- Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 nie podlega negocjacjom, złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją postanowień umowy.
VII. KRYTERIA WYBORU:
-
- Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt VI. Sposób przygotowania oferty, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: „spełnia” – „nie spełnia”.
- Oferty będą wybierane przez Zamawiającego według następujących kryteriów wyboru:
1) Cena
usługi
– 100 pkt. Oferta będzie oceniana według następującego wzoru:
KC = Cmin/ C bad x 100
K c – kryterium cenowe,
C min – cena najtańszej oferty,
C bad – cena badanej
oferty. Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego
Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto.
VIII. MIEJSCE,
SPOSÓB I
TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
-
- Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie: osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie, przesłać pocztą (decyduje data wpływu do siedziby urzędu) na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie ul Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut z dopiskiem „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” najpóźniej do dnia 7 sierpnia 2020 r. do godz. 12.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 sierpnia 2020 r. o godz. 13.00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łańcucie ul Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut, pokój nr 4
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
IX. TRYB OCENY, INFORMACJE DOTYCZĄCE
WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
-
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej www.pcpr-lancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia do 30000 euro.
- Wybór Zamawiającego jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.
- W przypadku, gdy najtańsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z potencjalnym Wykonawcą.
X. DODATKOWE INFORMACJE:
-
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zapytania Ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.pcpr-lancut.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Zamówienia do 30000 euro.
- Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Termin związania ofertą – 14 dni kalendarzowych od dnia otwarcia ofert.
- Więcej szczegółowych informacji można uzyskać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,: Paweł Duliban pod nr tel. 17 225 69 69, email pcprwlancut@poczta.onet.pl.
XI. ZAŁĄCZNIKI: