|
|
PCPR-ZFA.272.2.2013 | Łańcut 15.07.2013 r. |
ZAMAWIAJĄCY:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
ul. PIŁSUDSKIEGO 70/5, 37-100 Łańcut
ogłasza przetarg nieograniczony
„Świadczenie usług szkoleniowych dla 18 osób w ramach projektu
Program aktywizacji społecznej w powiecie łańcuckim”
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8, ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póż zm. ost. zm..Dz. U z 2007 Nr 82,poz.560..)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać ze strony internetowej www.pcpr-lancut.pl (Zamówienia publiczne)
Zamknięte koperty zawierające oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut
Termin składania ofert upływa w dniu 23.07.2013 r. o godz. 1200
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.07.2013 r. o godz.1230,
w siedzibie zamawiającego: Łańcut, ul. Piłsudskiego 70/5
zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
WADIUM
- Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia:
- Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg załącznika. nr 2 do SIWZ.
- Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy załącznik nr 5
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- Aktualne oświadczenie (z 2013 roku) o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wydane zgodnie z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.).
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie g), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
- Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.(Doradztwo zawodowe prowadzone przez osoby posiadające doświadczenie w pracy z osobą bezrobotną – minimum 3 lat i potwierdzone licencją pierwszego stopnia. (należy wykazać się minimum 2 osobami spełniającymi takie kryteria).
- wykaz (co najmniej 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, obejmujących usługi szkoleniowe odpowiadające swemu zakresowi przedmiotowi zamówienia – załącznik nr 4)
- Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 30000,00 zł lub zostanie mu udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 30000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia
- Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – na kwotę, co najmniej 16000,00 zł.
Jednocześnie wraz z ofertą należy złożyć:
- Zaparafowane istotne postanowienia umowne,
- Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę,
- Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. należy przedłożyć:
Zamiast dokumentów opisanych w punkcie c – składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r Nr 113, poz.759 z późn.zm)
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
kryterium oceny ofert stanowią:
Cena | znaczenie 45 % |
Doświadczenie wykonawcy na rzecz osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej i/lub niepełnosprawnych | znaczenie 30 % |
Potencjał kadrowy | znaczenie 25 % |
Zamówienie należy wykonać terminie do 30.11.2013 r.
Ogłoszenie zamieszczono dnia 15.07.2013 r. w Biuletynie zamówień publicznych
Łańcut, 15.07.2013 r.
Odpowiedź na zapytanie dotyczące SIWZ
Łańcut, 22.07.2013 r.
Łańcut, 23.07.2013 r.
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Łańcucie
Joanna Dubiel – Sowa