Przejdź do treści

Przetarg nieograniczony na „PRZEBUDOWĘ I TERMOMODERNIZACJĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU – SIEDZIBY POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁAŃCUCIE PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 70/5”

Posted in Zamówienia powyżej 30000 euro, and Zamówienia publiczne

logotyp_rpo

PCPR 3421/2/2010                                                                                                  Łańcut 25.08.2010 r.

 

ZAMAWIAJĄCY:

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

  1. PIŁSUDSKIEGO 70/5, 37-100 Łańcut

 

ogłasza przetarg nieograniczony

„PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU – SIEDZIBY POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁAŃCUCIE PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 70/5”

 

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8,   ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póż zm. ost. zm..Dz. U z 2007 Nr 82,poz.560..)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać ze strony internetowej              www.pcpr-lancut.pl (Zamówienia publiczne)

 

Zamknięte koperty zawierające oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Piłsudskiego 70/5, 37-100 Łańcut

Termin składania ofert upływa w dniu 09.09.2010 r. o godz. 1130

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.09.2010r. o godz.1130,

w siedzibie zamawiającego: Łańcut, ul. Piłsudskiego 70/5 (pokój nr 10)

 

 

zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia:
  1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
  2. Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy.
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
  4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  6. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (wymagane jest wykonanie – co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, związane z budową obiektów o podobnej użyteczności o wartości min. 400.000,- zł każda) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  7. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Jednocześnie wraz z OFERTĄ należy złożyć:

  1. Kosztorys ofertowy.
  2. Zaparafowane Istotne postanowienia umowne.
  3. Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy), zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty.
    1. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę,
    2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. należy przedłożyć:

Zamiast dokumentów opisanych w punkcie c – składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

 

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp

 

Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

 

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert

 

kryterium oceny ofert stanowią:

Cena znaczenie 100 %

 

Zamówienie należy wykonać terminie do 31.03.2011 r.

 

Ogłoszenie zamieszczono dnia 25.08.2010 r. w Biuletynie zamówień publicznych

 

Pobierz :

Ogłoszenie o przetargu 

SIWZ

Projekt

Ogłoszenie w pzp

 

Łańcut, 25.08.2010 r

Protokół z otwarcia ofert

Łańcut, 09.09.2010 r

PCPR Łańcut

Drukuj