ZAMAWIAJĄCY:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
ul. PIŁSUDSKIEGO 70/5, 37-100 Łańcut
ogłasza przetarg nieograniczony
„ NA DOWÓZ UCZESTNIKÓW DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE”
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8, ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póż zm. ost. zm..Dz. U z 2007 Nr 82,poz.560..)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać ze strony internetowej www.pcpr-lancut.pl (Zamówienia publiczne)
Zamknięte koperty zawierające oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Piłsudskiego 70/3, 37-100 Łańcut
Termin składania ofert upływa w dniu 07.12.2010 r. o godz. 1200
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2010r. o godz.1230,
w siedzibie zamawiającego: Łańcut, ul. Piłsudskiego 70/3
zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia:
- Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3,
- Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
- Wykaz wykonanych usług (co najmniej 1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;
- Licencja na przewóz osób
- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca kopia dowodu rejestracyjnego pojazdu
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
kryterium oceny ofert stanowią:
cena znaczenie 100 %
Zamówienie należy wykonać terminie do 31.12.2011 r.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:
- Jeannette Naściszewska tel.017 225 8351, sdsl@pcpr-lancut.pl.pl
- Duliban Paweł 017 225 8351, finansepcpr@poczta.onet.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Łańcut, 29.11.2010 r.
protokół z otwarcia ofert
PCPR Łańcut